وکیل اداره کار
وکیل متخصص در حوزه اداره کار به شخصی گفته میشود که دارای تخصص و مهارت در حوزه پرونده های مربوط به قراردادها ی کار میان کارفرما و کارگر است از یک طرف وی دارای پروانه وکالت است و به خوبی می تواند علاوه بر مشاوره تخصصی در حوزه کارگر و کارفرما به عنوان یک فرد دارای تخصص و متبحر نیز وکالت پرونده های در این حوزه را قبول بنماید و در مراجع حل اختلاف و دادگستری حضور پیدا کند. وکیل متخصص در امر کار جزو کسانی محسوب میشود که دارای تجربه ی زیادی در حوزه پرونده هایی است که به اداره کار و کارگر و کارفرما مربوط میشود داده و به دلیل سابقه کاری و صرف هزینه و تخصص در امر اداره کار و پرونده های متعدد موفقی که داشته است می تواند تمامی اطلاعات و علم لازم را به مراجعان خود ارائه دهد تا در رویه قضایی و اداری کنونی کمتر دچار مشکلات متعدد در این حوزه بشوند. به اشخاصی که درگیر پرونده هایی در حوزه اداره کار میباشند توصیه می کنیم که رسیدگی و جریان دادرسی پرونده های متعلق به خود را از همان بدو امر به وکیل متخصص اداره کار بسپارند . پرونده هایی که در این حوزه قرار دارند به طور معمول دارای حساسیت زیادی هستند و لازم و نیاز است تا یک وکیل متخصص و متبحر که دارای علم و تجربه در امر اداره کار است آنها را پیگیری کند و به نتجیه برساند.